Thursday, June 12, 2008

Tere!

Lugedes erinevaid bloge, mõtlesin, kui hea oleks siia kõigest kirjutada ja kui lihtne oleks justkui kõik südamelt ära rääkida. Nii otsustasingi oma blogi kasuks. Selle blogi teemaga on tegelikult nii, et väga suurt mõju avaldasid mulle K ja G - äitäh teile :)

< Üldse viimasel ajal olen õppinud hindama inimesi ja väärtustama neid, kes on "for real" (K fraas). Mille järgi Sa tunned ära need tõelised sõbrad ja mitte ainult sõbrad - tõelised inimesed? Mis omadused neil on, kas nad on sarnased? Millest tuleneb usaldus ja kuidas sa tunned, et nüüd saad inimest usaldada? Mida mõistetakse usalduse kuritarvitamise all - kas seda, kui asju ei tehta Sinu käskude järgi? See ju tegelikult ei ole usalduse kuritarvitamine, see, kuidas millal teha, on iga inimese iseloom ja mina. Millest tuleneb viha ja sallimatus inimeste vastu? Kas käituda ülbelt või teha nägu, et kõik on ok? Kuidas saab hea sõprus puruneda? Kõik taolised küsimused painavad mind, kuigi, ma tean, kes on minu "for real people". Neid ei ole just väga palju, aga see ongi asja konks, ma usun. Hoidke inimesi, kes on Teile kallid, üllatage ja rõõmustage neid. Tõeline ja siiras sõprus näitab ennast ise, siis kui on aeg :) >

Suvi on ees ja me ootame juba põnevusega eksamitulemusi. Loodan, et minu "for real people" on suvi täis üllatusi ja meeldivaid õhtuid :)

"For real people" - L, A, K, G, T, T, M, E, E, A

No comments: